Sorpresa 9: Una mirada LGTBI+ a Planeta Vida

El NAT Les seus Museu de Ciències Naturals de Barcelona Sorpresa 9: Una mirada LGTBI+ a Planeta Vida

A “Una Mirada LGTBI+ a Planeta Vida” trobaràs un recorregut per la diversitat de la natura a través de l’anàlisi des d’una perspectiva LGTBIQA+ de la col·lecció del Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

La ciència i la cultura creen espais i discursos amb un gran potencial per promoure la igualtat; és necessari utilitzar-les per aconseguir l’anivellament social.

El projecte Una Mirada LGTBI+ neix de la necessitat d’acostar-nos a la cultura des de la pluralitat i dona veu a qui no n’ha tingut i acosta el Museu a totes les audiències per educar els públics i acostar-los a realitats diferents de la pròpia. Vol arribar a la comprensió de totes les persones i de les seves realitats, les seves identitats, el seus contextos, les seves històries,…

Formem part d’una societat, d’una natura i d’un món diversos. Conèixer i entendre totes les persones és bàsic per conviure.