Sorpresa 2: el Terrat Viu gratuït a l’abril

El NAT Les seus Museu de Ciències Naturals de Barcelona Sorpresa 2: el Terrat Viu gratuït a l’abril

Si encara no coneixeu el Terrat Viu del Museu, aprofiteu aquest mes d’abril per visitar-lo perquè:

• Durant tots els caps de setmana el podreu visitar gratuïtament. Les visites guiades dels dissabtes a la tarda també seran gratuïtes amb aforament limitat i reserva prèvia a l’enllaç.

El Terrat Viu,  és un dels nous espais que el Museu ha guanyat en aquests 10 anys d’història al Fòrum i una de les cobertes verdes més grans de Barcelona.

Un espai viu on trobareu una vegetació preparada per a les inclemències del temps. Una coberta vegetal on gaudir de la reconnexió amb la natura.

Té 7.100 m2 de flora adaptada al clima mediterrani i, particularment, a la gran proximitat del mar. Està distribuït en tres prats i tres llacunes silvestres. Un projecte fet realitat que s’inscriu dins de les línies d’actuació de la Declaració d’Emergència Climàtica i el Pla Clima promoguts per l’Ajuntament de Barcelona.

També hi trobareu un hotel per insectes.