Comunicació Actualitat Notícies del MuseuGeneral El Museu ofereix l’exposició (In)visibles i (O)cultes en la seva versió itinerant

29 novembre 2021

L’exposició (In)visibles i (O)cultes que encara es pot veure al vestíbul del Museu, a l’espai Ciència i més, està ara disponible en la seva versió itinerant.

Aquesta exposició recupera la vida de vint-i-quatre científiques que, des de l’Antic Egipte fins a la Gran Bretanya del segle XXI, han estat, per raó de gènere, silenciades, relegades o directament esborrades de la història de la ciència.

Ara amb l’objectiu que el coneixement arribi al major nombre de persones, el Museu ofereix aquesta exposició en la seva versió itinerant que podrà descarregar-se de forma gratuïta i adaptar-se segons les necessitats de cada espai

La poden sol·licitar centres educatius, associacions, institucions culturals i qualsevol entitat que tingui entre els seus objectius la divulgació de coneixement. Sempre que facin ús d’ella sense ànim de lucre.

Amb un llenguatge inclusiu i textos adaptats a lectura fàcil, està disponible en una versió bilingüe (català-castellà) i en una altra versió en castellà.

L’exposició descarregable consta d’un total de 26 plafons. 24 corresponen a cadascuna de les dones protagonistes amb imatges, fotografies i un text amb la trajectòria relativa a cadascuna d’elles. Completen l’exposició, un plafó amb el títol i la introducció més un altre plafó final amb un epíleg i els crèdits de l’exposició.

Si voleu fer un cop d’ull a l’exposició descarregable:

Per a més informació cliqueu en aquest enllaç on trobareu el formulari de sol·licitud.