Comunicació Actualitat Notícies del MuseuMuseu de Ciències Naturals de Barcelona El Museu de Ciències Naturals de Barcelona s’adhereix a la Taula Lluís Domènech i Muntaner

7 juny 2022

El Museu de Ciències Naturals de Barcelona s’adhereix a la Taula Lluís Domènech i Muntaner al costat de més de 25 institucions i particulars relacionats amb la figura de Domènech.

L’objectiu de la Taula és la difusió de l’obra de l’arquitecte català i coordinar les activitats que es portaran a terme l’any 2023, en què es commemorarà el centenari de la seva mort, entre les quals destaquen la celebració del  Congrés Lluís Domènech i Montaner i el disseny de la Ruta Domènech Total amb l’eix principal als municipis de Barcelona, Reus i Canet de Mar, i abastant l’obra de Domènech a Catalunya i més enllà.

La seu del Museu del Parc de la Ciutadella, coneguda popularment com “El Castell dels Tres Dragons” on s’hi troben les col·leccions del Museu és obra de l’arquitecte Lluís Domènech i Muntaner.

L’acte d’adhesió d’institucions, entitats i particulars a la Taula Lluís Domènech i Montaner es va celebrar el 20 de maig al Recinte Modernista de Sant Pau de Barcelona.

Més informació en aquest enllaç.