Comunicació Actualitat Notícies del MuseuJardí Botànic Ampliació horaris del Gabinet Salvador

Ampliació horaris del Gabinet Salvador

26 octubre 2020

Amb motiu de l’apertura de la nova exposició Més que abelles. Pol·linitzadors i flors, la vida en joc , s’amplia l’horari de visita del  Gabinet Salvador, un gabinet de curiositats de la natura reunit per diverses generacions de la família Salvador. Una col·lecció que al desembre de 2014  lva ser declarada Bé Cultural d’Interès Nacional per la Generalitat de Catalunya.

Més informació de la Col·lecció Salvador en aquest enllaç.

Gabinet Salvador. Imatge de Jordi Vidal/MCNB

Com visitar-lo

• Lloc: actualment es troba exposat a la planta zero de l’IBB, on es visitable al públic. Per motius de seguretat i per garantir la seva correcta preservació, no està permesa l’entrada dins del Gabinet. Les peces que el componen han de ser observades des de l’exterior del vidre que les protegeix. La visita està inclosa dins l’entrada del Jardí Botànic de Barcelona (JBB).
  • Accés: per les taquilles del Jardí Botànic al c. Dr. Font i Quer s/n (confluència amb el passeig Olímpic), Parc de Montjuïc.
  • Horari: els mateixos que l’exposició Més que abelles. Pol·linitzadors i flors, la vida en joc:
    • Dilluns tancat
    • De dimarts a diumenge:
      • Novembre, desembre i gener: de 10 a 17 h
      • Febrer i març: de 10 a 18 h
      • Abril, maig, setembre i octubre: de 10 a 19 h
      • Juny, juliol i agost: de 10 a 20 h
  • Accés 30 minuts més tard de l’hora d’apertura fins a 30 minuts abans del seu tancament.