Comunicació Actualitat Notícies del MuseuMuseu de Ciències Naturals de Barcelona Comencem l’any amb una nova exposició: Som Natura

Comencem l’any amb una nova exposició: Som Natura

9 gener 2019

Presentació de “Som Natura”, una exposició que anima la ciutadania a sumar esforços per  lluitar per la conservació de la biodiversitat

El proper dimarts, 15 de gener, a les 11 hores, es presentarà, en roda de premsa, l’exposició Som Natura al  Museu de Ciències Naturals de Barcelona  (Plaça Leonardo da Vinci, 4-5, Parc del Fòrum). Som Natura és una producció conjunta del Museu de Ciències Naturals de Barcelona i el Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya.

A l’acte hi assistiran  la directora del Museu de Ciències Naturals de Barcelona, Anna Omedes i l’assessor científic de l’exposició, Carles Castell.

A la tarda a les 19h tindrà lloc la inauguració oficial d’aquesta exposició.

Som Natura  proposa una experiència audiovisual en dues parts. En la primera, una atmosfera  immersiva que alterna imatges de gran bellesa amb d’altres de degradació ambiental del planeta ens commou i ens interpel·la. La segona part anima a passar a l’acció: dona a conèixer projectes innovadors i sostenibles en marxa a Catalunya i  presenta un centenar d’iniciatives de ciència ciutadana on tothom pot trobar la seva forma de participar per aturar la pèrdua de biodiversitat.

Aquesta exposició es podrà veure del 16 de gener al 10 de novembre de 2019.

Per saber-ne més sobre l’exposició: somnatura.org