Jardí Botànic de Barcelona Activitats

Planta't al Botànic

La festa del Jardí Botànic per donar la benvinguda a la primavera i celebrar els seus 20 anys d’història, en una jornada de portes obertes plena de propostes i activitats gratuïtes.

Accessible a mobilitat reduïda

Lloc: Jardí Botànic de Barcelona, carrer del Doctor Font i Quer, 2, parc de Montjuïc, Barcelona

Promotors: Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) i Museu de Ciències Naturals de Barcelona

Activitat emmarcada dins del programa del 13è cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans.

Descarrega’t el calendari-resum

Consulteu totes les activitats de l’Agenda de l’AMB

Aquesta és la tretzena edició del cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans, organitzat per l’Àrea Metropolitana de Barcelona i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Una programació plena d’activitats i propostes ben diverses per conèixer i gaudir dels espais metropolitans. Hi trobareu tallers, visites guiades, itineraris de natura, jocs en família i jornades participatives, entre d’altres, que us descobriran els valors dels parcs, les platges i els rius metropolitans.

Jardí Botànic de Barcelona
Diumenge 28 d'abril de 2019
De 10 a 19 h
9 hores
Famílies
Festa ciutadana
No hi ha reserva prèvia.

La reserva a les diferents activitats és presencial, per l'ordre d'arribada.