Museus amb ulls de dones

Dins del cicle “Petites històries, grans dones” us presentem la història d’Hipàtia, una matemàtica del s. IV i, Montserrat Colell, primatòloga. Biennal Ciutat i Ciència.

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats Museus amb ulls de dones

Dissabte 30 de març de 2019
De 17 a 18 h
1 hora
Famílies
Art escènica
Gratuïta
Informació i reserves
A/e activmuseuciencies@bcn.cat
Tel. 932562220 (dl. a dv., de 9 a 13 h)
No hi ha reserva prèvia. La reserva serà presencial el mateix dia de l'activitat fins a completar l'aforament.

Dins del cicle de “Petites històries, grans dones”, una iniciativa conjunta de set museus de la ciutat per donar valor al paper de la dona en set àmbits de la investigació i la creació, us presentem dues històries: Hipàtia, matemàtica, filòsofa i astrònoma i, Montserrat Colell, psicòloga, etòloga i primatòloga.

Aquest cicle es realitzarà cada dissabte de febrer i març en un museu diferent:

Aquesta activitat s’emmarca dins de la Biennal Ciutat i Ciència i del Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència.

#CiutatiCiència · www.biennalciutaticiencia.barcelona

• Des de 02-05-2024