Acció Platges Met

Plantarem i netejarem per tal de millorar els ecosistemes del litoral metropolità.

De Montgat a Castelldefels Activitats Acció Platges Met

De Montgat a Castelldefels
Diumenge 11 de novembre de 2018
Consulteu els horaris per cada municipi
Públic familiar (totes les edats)
Jornada participativa
Activitat gratuïta
Informació i reserves
A/e activmuseuciencies@bcn.cat
Tel. 932562220 (dl. a dv., de 9 a 13 h)

Voleu unes platges millors? Aquests espais no són només indrets d’esbarjo on es pot prendre el sol, sinó també ecosistemes de gran importància per a la conservació del litoral. Amb aquesta jornada participativa conjunta a tot el litoral metropolità, portarem a terme accions populars de millora d’aquests ecosistemes, com ara plantacions o neteges.

Observació: porteu roba i calçat còmodes i, si en teniu, guants de jardiner.

Punt de trobada: consulteu la vostra platja més propera a www.amb.cat/agenda

Col·laboren: ajuntaments del litoral metropolità

Activitat emmarcada dins del programa del 12è cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans.

Descarrega’t el programa complet

Descarrega’t el calendari-resum

Aquesta és la dotzena edició del cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans, organitzat per l’Àrea Metropolitana de Barcelona i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Una programació per a tot el 2018, plena d’activitats i propostes ben diverses per conèixer i gaudir dels espais metropolitans. Hi trobareu tallers, visites guiades, itineraris de natura, jocs en família i jornades participatives, entre d’altres, que us descobriran els valors dels parcs, les platges i els rius metropolitans. Cada cap de setmana podreu gaudir d’un espai natural diferent de l’àrea metropolitana de Barcelona.

• Des de 24-04-2024
  • Fins a 24-04-2024