Comunicació Actualitat Notícies del MuseuMuseu de Ciències Naturals de Barcelona Concurs a Instagram exposició Som Natura

Concurs a Instagram exposició Som Natura

11 octubre 2019

Què fas tu per millorar la salut del nostre planeta?

Us preocupa el deteriorament creixent del nostre planeta, l’estat d’emergència climàtica en la que ens trobem? Et convidem a participar al concurs a Instagram #ActuaSomNatura.

Qui hi pot participar?

Hi poden participar totes aquelles persones majors de 18 anys.

Només s’acceptarà un vídeo per participant.

Com participar-hi?

• Fes un vídeo d’uns 20 segons explicant què fas tu per a millorar la salut del nostre planeta.
  • Etiqueta el vídeo amb el hashtag #ActuaSomNatura + @museuciencies
  • Recorda que has de tenir el compte personal d’Instagram en format NO privat, o sigui PÚBLIC i en obert, per a què el museu rebi la teva publicació.
  • Els vídeos han de contenir imatges inèdites i personals, ja sigui gravat amb telèfon mòbil o amb càmera de vídeo. El vídeo més original i amb la millor proposta, serà el guanyador del premi.
  • Pots participar des de l’11 d’octubre fins el 3 de novembre.

Premi

El premi consistirà en un lot de productes de l’exposició Som Natura: una bossa de roba, una samarreta i el llibre de l’exposició: Som Natura. El repte de l’Antropocè.

El premiat o la premiada es donarà a conèixer el 8 de novembre per la web i les xarxes socials del Museu.

Un jurat format per membres del Museu seleccionarà el vídeo més original i amb la millor proposta.

Consulteu la resta de les bases en aquest enllaç.