Nit de lluna plena

Visites guiades, música i astronomia dins de la programació de la Nit dels Museus. Portes obertes i activitats gratuïtes.

Jardí Botànic de Barcelona Activitats Nit de lluna plena

Jardí Botànic de Barcelona
Dissabte 18 de maig de 2019
. Durant tota la jornada del 18 de maig, jornada de portes obertes
. Important: de 18 a 19 h, el Jardí romandrà tancat al públic per a la realització de les tasques d'adaptació del recorregut a l'horari nocturn
. Activitats gratuïtes, de 19 h (18 de maig) a 1 h (19 de maig)
6 hores
Públic general
Festa ciutadana
Gratuït, de les 19 h del 18 de maig a 1 h del 19 de maig

Jornada de portes obertes i activitats gratuïtes al Jardí Botànic de Barcelona, la Nit dels Museus, de 19 h (18 de maig) a 1 h (19 de maig).

L’Associació d’Amics del Jardí Botànic serà l’encarregada de descobrir-nos els secrets del Jardí amb diferents recorreguts guiats, amb sortida des de les taquilles i amb els següents horaris: 19.30 h / 20.30 h / 21.30 h / 22.30 h.

Farem una activitat d’astronomia per observar la lluna i el cel de primavera, a la plaça polivalent, de 20.30 a 0.30 h.

Trobarem música pels racons del Jardí, a càrrec del Taller de Músics, de 20.30 a 0 h i, de 0 a 0.30 h, actuarà el Trio In Roots, a la plaça dels voluntaris.

Durant tota la jornada servei de food truck amb La Antigua.

També hi trobareu un espai amb diferents escrits relacionats amb la natura, gràcies a l’aportació de l’artista Mercedes Mangrané.

Observacions: porteu una llanterna!

Avís important: per a l’adaptació del recorregut visitable en horari nocturn, el Jardí Botànic tancarà les portes a les 18 h i tornarà a obrir a les 19 h.

2016-05-21_lluna_plena_i_musica_interior

Imatge de David Bertran.

Dins de la programació de la Nit dels Museus

Consulteu la programació al Museu de Ciències Naturals de Barcelona (parc del Fòrum) per aquesta nit: Estrena’t al Museu!

Cada any l’ICOM (Consell Internacional de Museus) organitza el Dia Internacional dels Museus. Enguany, que coincideix amb La Nit dels Museus, girarà entorn de: “Els museus com a eixos culturals: el futur de la tradició”.

La Nit dels Museus és una iniciativa del Consell d’Europa, engegada des de 2006.
A Catalunya, enguany, s’hi han registrat 114 museus (amb 118 extensions) i 394 col·leccions obertes al públic.
A Barcelona, des de 2008, és l’Institut de Cultura qui  coordina l’activitat i promou la campanya de divulgació.

• Des de 30-04-2024
  • Fins a 30-04-2024