Centre Martorell d’Exposicions

El NAT Les seus Centre Martorell d’Exposicions

Reobre portes amb el nom de Centre Martorell d’Exposicions el que va ser el primer edifici construït com a museu públic a Barcelona i Catalunya -inaugurat com a Museu Martorell l’any 1882 i reconvertit en Museu de Geologia el 1924 fins que el 2010 va tancar les seves portes-.

Aquest edifici històric singular rehabilitat es converteix en el segon equipament que s’obre al públic en el marc de la Ciutadella del Coneixement. El centre contribuirà amb la seva oferta cultural a consolidar el vessant científic del parc de la Ciutadella, apropar la ciència a la ciutadania i fer realitat aquest gran projecte que convertirà el parc urbà més antic de Barcelona i els seus entorns en un node de coneixement, divulgació, recerca i innovació punter a Europa.

El Centre Martorell d’Exposicions s’estrena amb dues exposicions temporals Natura o cultura? Una visió des del museu de ciències naturals de producció pròpia i Wow. Animals de museu: ciència, tècnica i art, una mostra que compta amb la col.laboració del Parque de las Ciencias de Granada.

A partir d’ara aquest nou equipament oferirà exposicions científiques sobre temàtiques amb fort impacte social relacionades tant amb la crisi climàtica i de la biodiversitat, com amb l’exploració de les fronteres actuals del coneixement.