Comunicació Actualitat Notícies del MuseuCiència ciutadana 15a Festa de la Ciència

15a Festa de la Ciència

23 maig 2022

La recerca i el coneixement tornen a sortir al carrer amb la 15a Festa de la Ciència!

El 28 i 29 de maig, 200 activitats, 27 espais diferents i més de 150 entitats de la ciutat relacionades amb la ciència i la divulgació t’esperen a la Rambla del Raval.

La gran trobada ciutadana amb la cultura científica s’obre al públic de totes les edats i ho fa amb un ampli ventall de formats que et faran viure la ciència en primera persona: experiments, instal·lacions, jocs, tallers, demostracions, espectacles, debats, microxerrades, itineraris i visites guiades, entre d’altres.

Aquesta edició, a més, enceta el nou model de Festa descentralitzada que tindrà lloc cada any en un barri diferent de Barcelona. Enguany, la 15a Festa de la Ciència aterra al cor de Raval, on compta amb l’especial col·laboració d’entitats i institucions del barri.

El Museu hi participa amb el Niu de ciència, una activitat de descoberta i introducció a les ciències naturals destinada a nenes i nens de 0 a 6 anys. És un taller on l’exploració en primera persona de diversos materials i curiositats de la natura engrescarà als més petits a formular-se preguntes i hipòtesis de manera espontània, i a treure les seves pròpies conclusions a partir de l’evidència. Una proposta que els hi ofereix un primer contacte amb el procés de la recerca científica.

Més informació i programa d’activitats de la Festa en aquest enllaç.