Comunicació Actualitat Notícies del MuseuEl llibre del mes 10 idees per salvar el Planeta

10 idees per salvar el Planeta

3 juny 2022

10 idees per salvar el planeta / Il·lustracions de Clarissa Corradin ; textos d’Eleonora Fornasari. Barcelona: Animallibres, 2021. 39 p. ISBN 9788418592300

Portada del Llibre "10 idees per salvar el Planeta"

Sabem que cada any acaben al mar vuit milions de tones de plàstics, que cada vegada hi ha menys abelles i que continuem contaminant l’aire que respirem, però què poden fer els infants per a combatre-ho, si no tenen mitjans ni poder per a canviar l’estructura econòmica ni social d’aquest món?

Les claus són la informació, l’escolta activa i la mobilització, i en aquest llibre les trobem en deu accions senzilles per fer, en el nostre dia a dia, tant per l’adult com per a l’infant. En cada punt, s’explica també el motiu de l’acció, les eines per assolir l’objectiu i les curiositats que l’envolten, tot acompanyat de les il·lustracions fresques i positives de Clarissa Corradin.

Llibre recomanat perquè els més petits de la casa comencin a entendre que aquest món global els pertany, que els petits canvis sumen, i que s’han de mobilitzar en temes tant importants com la transició ecològica, l’emergència climàtica i la crisi ecosocial.

Si volem tenir adolescents que s’impliquin en la societat, què millor que acompanyar-los ara, en aquest camí de la infantesa a la joventut, tot llegint conjuntament aquest llibre que tenim a la Mediateca per a consulta i préstec.