Sigues botànic per un dia

Amb l’ajuda d’una lupa binocular, identifica les plantes mediterrànies que trobem al Jardí Botànic. Setmana de la Ciència 2016.

Jardí Botànic de Barcelona Activitats Sigues botànic per un dia

Jardí Botànic de Barcelona
Diumenge 20 de novembre de 2016
1r torn: d'11 a 11.40 h
2n torn: de 12 a 12.40 h
40 minuts
Famílies amb infants a partir de 8 anys
Activitat gratuïta, dins d'una jornada de portes obertes al Jardí Botànic de Barcelona, amb motiu de la Setmana de la Ciència 2016
Informació i reserves
Cal fer reserva prèvia a l'a/e activmuseuciencies@bcn.cat o al tel. 932562220 (de dl. a dv., de 10 a 13 h)

Taller d’observació de plantes mediterrànies silvestres cultivades al Jardí Botànic de Barcelona on es mostrarà als assistents els caràcters morfològics que defineixen algunes de les famílies més importants de la flora vascular mediterrània.

Els assistents podran gaudir, en família, de la lupa binocular per a l’observació de mostres de plantes recol·lectades al Jardí Botànic que són representatives de la flora mediterrània.

A càrrec de: Noemí Montes Moreno, investigadora de l’Institut Botànic de Barcelona

Lloc: àula de descoberta, Institut Botànic de Barcelona (Jardí Botànic de Barcelona)

Organitza: Institut Botànic de Barcelona

Col·laboren: Museu de Ciències Naturals de Barcelona, el Consell Superior d’Investigacions Científiques (CSIC) i el grup de recerca consolidat Zoological Systematics and Evolution

Activitat programada dins del marc de la Setmana de la Ciència 2016.

Altres activitats programades:

. Col·leccions, recerca i conservació de la biodiversitat, diumenge 13 de novembre de 2016, d’11 a 13 h

. El laboratori i l’herbari de l’Institut Botànic, diumenge 13 de novembre de 2016, de 13 a 14 h

. El gabinet Salvador i la seva biblioteca, diumenge 20 de novembre de 2016, 12 h / 13 h

. Tan diferents?, diumenge 20 de novembre de 2016, de 12 a 13.30 h

. El mar a fons: immersió en un submarí. Activitat anul·lada. S’ajorna al mes de gener de 2017

Amb motiu d’aquesta celebració hi haurà jornades de portes obertes:

. els diumenges 13 i 20 de novembre, al Jardí Botànic de Barcelona

. el dissabte 19 i el diumenge 20 de novembre, al Museu Blau. No obstant això, l’exposició temporal Spinosaurus, el gegant perdut del Cretaci, només serà d’entrada gratuïta el diumenge 20 de novembre, a partir de les 15 h.

• Des de 20-04-2024
  • Fins a 20-04-2024