Comunicació Actualitat Notícies del MuseuSetmana de la Ciència Viu la Setmana de la Ciència al Museu

Viu la Setmana de la Ciència al Museu

6 novembre 2017

De l’10 al 19 de novembre se celebra a Catalunya la 22a Setmana de la Ciència.

Es tracta d’un programa coordinat d’activitats de divulgació científica, conferències, tallers, exposicions, jocs, jornades de portes obertes, concursos…que pretèn apropar la recerca i la ciència a tots els ciutadans.

Enguany el fil conductor de la Setmana de la Ciència és és el turisme sostenible, amb motiu de la celebració de l’Any Internacional del Turisme Sostenible per al Desenvolupament, promogut per Nacions Unides, que aspira a sensibilitzar els responsables de prendre decisions i el públic en general de la contribució del turisme sostenible al desenvolupament.

La Setmana de la Ciència és una iniciativa coordinada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació. Estigues al corrent seguint l’etiqueta: #SC17cat

El Museu participa en aquest esdeveniment amb la organització d’un  seguit d’activitats especials per a totes les edats:

Activitats adreçades a públic escolar i a estudiants d’ESO, Batxillerat o Cicles Formatius:

Activitats adreçades al públic general:

Jornada de Portes Obertes:

• diumenge 12 de novembre, al Jardí Botànic de Barcelona  (amb visites guiades)
  • dissabte 18 i diumenge 19 de novembre, al Jardí Botànic de Barcelona
  • dissabte 18 i el diumenge 19 de novembre, al Museu (Parc del Fòrum). No obstant això, l’exposició temporal Oceans, lúltim territori salvatge, només serà d’entrada gratuïta el diumenge 19 de novembre.

Totes les activitats són gratuïtes però cal inscriure’s prèviament al telèfon 93 256 22 20 (de dilluns a divendres, de 10 a 13 h) o al correu electrònic activmuseuciencies@bcn.cat.

T’hi esperem!