Comunicació Actualitat Notícies del MuseuCiència ciutadana VI Trobada de tècnics de col·leccions de ciències naturals de Catalunya

VI Trobada de tècnics de col·leccions de ciències naturals de Catalunya

7 desembre 2018

El proper 10 de desembre es celebrarà al Museu de les Terres de l’Ebre la VI Trobada de tècnics de col·leccions de ciències naturals de Catalunya.

Enguany, el Museu conjuntament amb el Museu de les Terres de l’Ebre i la Institució Catalana d’Història Natural coorganitzen aquesta trobada que també compta amb la col·laboració del servei de Museu del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya. En aquesta edició el tema de la Trobada és Museus de ciències. Ciència ciutadana i voluntariat.

BioBlitzBcn

L’objectiu d’aquesta VI Trobada és compartir experiències i en concret debatre la situació de la ciència ciutadana i el voluntariat, parlar del seu futur i de les col·laboracions actuals o futures que es poden realitzar en aquest àmbit entre els museus i col·leccions i altres entitats, institucions o particulars.

Podeu consultar el programa en aquest enllaç.

Més informació.