Comunicació Actualitat Notícies del MuseuMuseu de Ciències Naturals de Barcelona Torna el Museum Quiz d’Estiu…aquest any en streaming!

Torna el Museum Quiz d’Estiu…aquest any en streaming!

19 juny 2020

El Museu de Ciències Naturals de Barcelona, el Museu Nacional d’Art de Catalunya, el Museu d’Arqueologia de Catalunya, el Museu Marítim de Barcelona i el Centre de Cultura Contemporània de Barcelona es tornen a unir aquest estiu per presentar l’edició virtual del famós Museum Quiz Summer Tour. Es tracta de l’edició més tecnològica del Museum Quiz d’Estiu que tindrà una única sessió, s’emetrà en streaming des del Museu de Ciències Naturals de Barcelona i els equips seguiran el concurs des de casa, prèvia inscripció.

Els participants seguiran el concurs a través de la plataforma Zoom i donaran resposta a les preguntes del concurs amb la plataforma Kahoot, molt fàcil d’entendre i d’utilitzar. Així doncs, cada equip haurà de disposar de dos dispositius, un per seguir el concurs (Zoom) i l’altre per participar-hi (Kahoot).

Cinc museus de la ciutat han adaptat aquest joc que, en l’edició d’enguany, consistirà en cinc rondes de sis preguntes. Cada ronda es dedicarà a un dels museus participants, de manera que es donarà protagonisme a tots cinc museus. Us recomanem que prepareu la vostra participació, no us ho posarem fàcil!

Per participar en el Museum Quiz Estiu, cal apuntar-se en equip, tenir ganes de passar-s’ho bé i, molt important, pensar un nom per l’equip. És imprescindible inscripció prèvia a través d’aquest enllaç: http://bit.do/MuseumQuizEstiu. Pocs dies abans del concurs, rebran les instruccions i l’enllaç al joc.

La data d’aquesta sessió única serà dimecres 8 de juliol, tindrà una durada de 2 hores (de 21 a 23 h) i serà presentada i conduïda, com és habitual en les edicions presencials per l’actor i humorista Alberte Montes, consolidat com a quizmaster.

El Museum Quiz d’Estiu  s’inspira en el pub quiz, un concurs de preguntes i respostes per equips que es juga als pubs de Gran Bretanya amb tant d’èxit que s’ha estès per tot el món.

El Museum Quiz d’Estiu compta amb la col·laboració de la Fundació DAMM.