Comunicació Actualitat Notícies del MuseuMuseu de Ciències Naturals de Barcelona Symbiotic Earth a Barcelona, un gran homenatge a Lyn Margulis

Symbiotic Earth a Barcelona, un gran homenatge a Lyn Margulis

12 març 2018

El passat dimecres 7 de març va tenir lloc al Museu l’estrena del documental  Symbiotic Earth: How Lynn Margulis rock the boat and started a scientific revolution  (Terra Simbiòtica: com Lyn Margulis va agitar la biologia i  va iniciar una revolució científica), en el marc de l’aniversari del seu naixement ( 5 de març) i del Dia de la Dona.

Va ser un èxit d’acollida. Prop de 200 persones van poder gaudir durant més de dues hores del fantàstic documental i de l’emotiva benvinguda de John Feldman, director de la pel·lícula, Ricard Guerrero, company i col·lega de Margulis a la Universitat de Barcelona i Anna Omedes, directora del Museu. Va acabar amb unes interessantíssimes preguntes de debat entre el públic assistent.

Molts dels assistennts ens van preguntar si el documental estaria disponible després de l’estrena. Doncs bé, us comuniquem que per a fer comandes del DVD o per fer sol·licituts per a projectar-lo en els vostres centres podeu posar-vos en contacte amb:

I si voleu compartir les vostres impressions sobre el documental o voleu contactar amb els productors i director del film: symbioticearth@hummingbirdfilms.com