Comunicació Actualitat Notícies del MuseuCiències naturals Seminari: Genes, cells and embryos in development and evolution: Pere Alberch 25 years on

25 maig 2023

El Museu col·labora en aquest Simposi que en el marc del 25è aniversari de la mort del científic català Pere Alberch (1954-1998) tindrà lloc el proper mes de novembre al Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona (PRBB).

Pere Alberch  és considerat com un dels pares de l’evo-devo (l’estudi del desenvolupament des d’una perspectiva evolutiva) i  un dels pioners de la introducció de les eines conceptuals de la teoria del caos i de les ciències de la complexitat en Biologia.

Aquest simposi és una oportunitat per debatre sobre les noves troballes en els camps del desenvolupemanet i evolució durant un dia i mig amb reconeguts científics en aquest camp.