Comunicació Actualitat Notícies del MuseuMuseu de Ciències Naturals de Barcelona Petites històries, grans dones. Museus amb ulls de dones

Petites històries, grans dones. Museus amb ulls de dones

28 febrer 2020

De l’1 al 29 de març nou museus coorganitzen una sessió de conta- contes amb la dona com a protagonista.

Aquesta iniciativa, vinculada al Dia de la Dona, permet recrear la vida de nou dones rellevants en l’art, les ciències o els oficis a través de la narració de contes infantils escrits expressament per a cada sessió.

Durant tots els caps de setmana del mes de març, cadascun dels museus oferirà una activitat de conta-contes amb dones  vinculades al seu equipament. L’activitat està adreçada al públic familiar, infants a partir de 5 anys i tindrà lloc tots els dissabtes, en sessions de 17 a 18 h., i diumenges en sessions de 11.30 a 12.30h. És gratuïta amb aforament limitat.

Programa del cicle

Activitat coorganitzada pel Museu de Ciències Naturals de Barcelona;  el Museu Nacional d’Art de Catalunya; el Museu d’Arqueologia de Catalunya,  el Museu Marítim de Barcelona, el Museu Picasso; el Museu del Disseny de Barcelona; els Museus d’Esplugues de Llobregat; la Fundació Joan Miró i el Museu d’Història de Catalunya.