Comunicació Actualitat Notícies del MuseuEl llibre del mes Pantera: magazine kids save planet

Pantera: magazine kids save planet

27 octubre 2020

Aquest mes des del Centre de Documentació ens recomanen:

Pantera: magazine kids save planet. Altea (Alicante): Savanna Books, 2019-. ISSN 2695-3927.

La ressenya d’aquest mes la dediquem a una revista apareguda recentment al mercat i que podeu consultar a la Mediateca del Museu. El seu títol és “Pantera”, però el que defineix molt més bé els objectius i contingut és el subtítol, expressat a mode de paraules clau: magazine, kids, save, planet. O com manifesta l’equip editorial: “Pantera és una revista per a persones compromeses amb el planeta. Esperem que us inspiri a estimar la natura i a tenir-ne cura i prendre mesures per protegir-la”.

Els números són monogràfics, amb articles signats per diferents autors i molt transversals dins el tema que toquen. Per exemple, entre els 22 del núm. 1 “Sobre els boscos” se n’hi inclou un sobre el moviment FridaysForFuture, un altre sobre Jane Goodall… I en el núm. 2 “Oceans sense plàstic” una entrevista a l’oceanògrafa Anna Cabré.

Per la seva rigorositat, la magnífica edició, les bellíssimes il·lustracions i fotografies, recomanem vivament la seva consulta a infants de cicle mitjà i superior de Primària, a famílies i educadors.

P.S. Per què la revista es diu Pantera? Trobarem la resposta en el número 1!