Comunicació Actualitat Notícies del MuseuMuseu de Ciències Naturals de Barcelona Novetats al recorregut de la “Terra avui”

Novetats al recorregut de la “Terra avui”

29 juny 2023

La “Terra avui” de l’exposició permanent del Museu ens explica com és el nostre planeta actualment i què hi podem trobar. Aquest recorregut o part de l’exposició, està basada en les col·leccions del Museu i, per tant, mostra una bona representació de la natura del nostre país.

S’acaben de renovar sis mòduls expositius d’aquest recorregut. Aquests mòduls estan formats per 6 taules vitrines amb 6 àudiovisuals on els protagonistes són els conservadors i conservadores del Museu.

Què hi trobarem?

L’equip científic del Museu format per conservadors, conservadores i personal col·laborador ens presenten les principals línies de treball dels seus departaments, així com la presentació els seus projectes d’enguany.

D’una manera didáctica i propera ens plantegen un seguit de preguntes per apropar-nos a les seva feina i investigació com per exemple:  Per què els ocells presenten uns plomatges tan acolorits? O Per què estudiem els microfòssils? o D’on venen els vertebrats de la col·lecció?

Us convidem a descobrir-los tot visitant l’exposició permanent “Planeta Vida” del Museu.

Aqui us en deixem un tastet: