Comunicació Actualitat Notícies del MuseuGeneral El Museu s’uneix al projecte @52Museums a Instagram

El Museu s’uneix al projecte @52Museums a Instagram

26 setembre 2017

Què és “52Museums”?

Un compte d’Instagram compartida entre museus d’arreu del món.

52 Museums és un projecte creat al gener de 2016 per Mar Dixon, que també és la impulsora d’altres propostes tan interessants com #AskACurator #MuseumSelfie #MuseumWeek #LovethetreDay #52Stages. L’objectiu principal d’aquest projecte és el de fomentar la riquesa cultural dels museus de qualsevol part del món a través d’un únic compte d’Instagram, on cada setmana mostra 1 o 2 museus de tot el món.

Quan?

En aquesta segona edició de @52Museums el Museu compartirà la gestió d’aquest perfil d’Instagram amb la @naturemuseum: Chicago Academy of Sciences ( Peggy Noteabert Nature Museum) del 25 de setembre a l’1 d’octubre. Tot un luxe!

La Casa Batlló i el Museu són els dos únics centres culturals que participen de l’estat espanyol.

Què?

Durant aquests dies el Museu a través de @52Museums mostrarà als seguidors i als museus de tot el món destacats sobre:

• la seva història
  • les seves col·leccions
  • les seves exposicions
  • les seves activitats
  • les seves seus
  • les persones que hi treballem
  • projectes

Us animem a tothom que ens féu un cop d’ull a @52Museums a Instagram per així descobrir altres museus i altres mirades del patrimoni cultural i natural de tot el món.