Comunicació Actualitat Notícies del MuseuMuseu de Ciències Naturals de Barcelona El Museu de Ciències Naturals entre 5 més influents d’Espanya durant la #MuseumWeek

3 maig 2018

El @museuciencies s’ha posicionat entre els 5 primers centres/institucions culturals més influents de l’estat espanyol durant la cinquena edició de la #Museumweek, una trobada internacional que s’ha desenvolupat del 23 al 29 d’abril a través de les xarxes socials amb la participació dels principals museus, galeries d’art i llocs patrimonials del món.

El Museu és l’únic museu de ciències d’entre aquests primers i comparteix protagonisme amb grans museus de l’estat espanyol com són: el Museo Reina Sofía, El Guggenhein Bilbao, el Museo del Prado, el Museo Lázaro Galdiano, el Museo del Ferrocarril o  el Museu Nacional d’Art de Catalunya.

Tot això gràcies a la interacció dels seguidors i simpatitzants del Museu en les diverses comptes que té a les xarxes socials i que ha fet que el Museu se situés en la mateixa classificació que centres culturals com el Museu del Prado, que compta amb més d’un milió de seguidors a Twitter.

Enguany, aquesta edició de la #MuseumWeek ha girat a l’entorn de la convivència, la ciutadania i la tolerància i en el paper de les institucions culturals en la societat i el seu compromís amb la cultura, l’art, la ciència i l’educació.

Els set dies s’han organitzat al voltant dels hashtags: #womenMW, #cityMW, #heritageMW, #professionsMW, #kidsMW, #natureMW i #differenceMW, i han tingut com a protagonistes les xarxes socials de Twitter, Instagram i Facebook, principalment.

Moltes gràcies a tots els que heu participat, ja sigui aportant continguts, com interactuant amb ells. Moltes gràcies!

Hem fet un recull de tots els continguts que hem compartit durant aquesta setmana tan intensa: