Comunicació Actualitat Notícies del MuseuMuseu de Ciències Naturals de Barcelona #MaratóMuseumQuizAcasa pel Dia Mundial dels Museus

#MaratóMuseumQuizAcasa pel Dia Mundial dels Museus

13 maig 2020

Voleu ser maratonians?

Participeu a la #MaratóMuseumquizaCasa. Tres dies intensos per  posar  a prova els vostres coneixements.

Amb motiu del Dia Internacional dels Museus DIM2020, gairebé 50 museus de tot Catalunya ofereixen, del 16 al 18 de maig, la marató del #MuseumQuizAcasa, un concurs de preguntes i respostes  sobre la temàtica dels museus participants.

Teniu dues modalitats per participar-hi:

• Modalitat Familiar: la marató familiar del Museumquiz inclou 20 concursos amb els que virtualment podreu recórrer 20 museus catalans. Cada concurs està dedicat a la temàtica específica d’un museu.
  • Modalitat Adults:  la marató per adults del Museumquiz consta de fins a 5 etapes.  Preguntes de diversos museus i temàtiques es barregen en un mateix concurs.

Us farem preguntes de temes d’actualitat, locucions i frases fetes, cultura popular, arts (música, cinema, pintura, escultura, gravat, disseny, etc.) i curiositats, amb especial atenció al patrimoni cultural de cadascun dels museus participants. Si participeu en la modalitat familiar us recomanem que cada equip estigui format per un mínim de 2 i un màxim de 5 persones.

Les dues versions del concurs es jugaran a través de la plataforma kahoot!, accessible a l’adreça web www.museumquizacasa.org (actiu a partir del 16 de maig). S’hi pot participar amb qualsevol dispositiu electrònic, ja sigui  mòbil, tabletes o ordinador, clicant sobre cada data disponible.

El concurs es va proposar a l’inici del confinament per iniciativa del Museu Marítim de Barcelona i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona. L’èxit de participació d’altres museus i del públic (hi van jugar gairebé 15.000 persones), ha animat els museus a unir-se  de nou per i proposar aquesta intensa marató.