Comunicació Actualitat Notícies del MuseuEstrena't al Museu Leftovers: viatgem a l’Índia amb Out of Mumbai

Leftovers: viatgem a l’Índia amb Out of Mumbai

17 maig 2018

La companyia de dansa Leftovers ballarà Out of Mumbai a la Nit dels Museus. Inspirada en els musicals de Bollywood, aquesta peça forma part d’un espectacle més gran que  simula un viatge arreu del món on es visiten diferents països i cultures, barrejant danses de diferents estils.

Leftovers és de Barcelona i està integrada per ballarins de diferents procedències. Té una trajectòria de més de 10 anys i va començar com una companyia de dansa urbana. Amb el temps, ha anat teixint la seva pròpia identitat i han evolucionat amb un estil propi de dansa fusió. Amb tot aquest temps s’ha consolidat quasi bé com una gran família, on la complicitat que existeix entre els integrants queda reflectida a l’escenari.

Companyia Leftlovers

Si voleu conèixer les peces que ha creat Leftovers per transmetre les danses del món, podeu visitar la seva pàgina de Facebook i Instragram Leftoversdance.

Us esperem el proper dissabte 19 de maig al Museu!