Comunicació Actualitat Notícies del MuseuMuseu de Ciències Naturals de Barcelona La BiciNat ja és una realitat

La BiciNat ja és una realitat

2 octubre 2019

La BiciNat ja és una realita, fruit del treball col·laboratiu del Departament d’Educació i Activitats del Museu i del Consell d’Infants, els quals durant els dos últims cursos escolars han fet i consensuat una proposta de redisseny d’una bicicleta elèctrica, equipada amb una caixa de càrrega frontal, originalment dissenyada per acompanyar infants a l’interior de l’exposició permanent “Planeta Vida”, però que finalment no va ser utilitzada per aquest propòsit.

Es va acordar que la nova BiciNat havia de circular per l’exterior, fora del propi Museu, actuar com a reclam i transportar materials que permetin fer activitats relacionades amb les ciències naturals i adreçades a nens i nenes. També es va decidir que la caixa de la bicicleta havia de ser transformada i substituïda, fent-la menys voluminosa i més lleugera, i que havia de tenir calaixos o compartiments interiors, i que algun dels elements que contingui es pugui veure des de fora.

Després d’un procés de redisseny i de “tuneig” ( gràcies a l’estudi Petit Comitè ) BiciNat ja està a punt de rodar pels carrers de Barcelona i a acostar el museu a la ciutadania!

La seva primera estrena serà el proper dissabte 5 d’octubre de 10 a 13:30 h a la Mostra d’Entitats del Besòs-Maresme.

BiciNat

Més informació: