Comunicació Actualitat Notícies del MuseuJardí Botànic El Jardí Botànic s’estrena al Festival Grec

El Jardí Botànic s’estrena al Festival Grec

2 juliol 2018

El proper dijous 5 de juliol el Jardí Botànic de Barcelona acull per primer cop un espectacle del Festival Grec: Cuaderno de Campo, de Agencia El Solar, Detectives de Objetos.

L’espectacle es podrà veure fins al 10 de juliol a la Sala Salvador de l’Institut Botànic.

Durant prop de 5 setmanes, els artistes han estat treballant i inspirant-se al Jardí  per tal de crear l’obra que s’estrena aquest dijous.

Una conferència poètica en la qual El Solar duu a terme una investigació sobre la muntanya de Montjuïc per tal de recuperar memòries materials oblidades

La muntanya de Montjuïc es va revelar als detectius d’objectes com un document ple de relats perduts. En aquestes aparicions, la muntanya també els va conduir a un lloc on van instal·lar l’oficina. Cap a aquest lloc seran també conduïts els espectadors perquè totes aquestes veus, aplegades, deixin de ser un secret de sumari.

Els investigadors obriran i compartiran amb el públic el seu quadern de camp mitjançant una conferència poètica. És un gran objecte fet d’objectes que expliquen històries, un quadern desbordat en temps geològic, memòries de plantes i afectes de comunitats, tot trobat en les escriptures materials més amagades del cim. Aquesta peça és el resultat de cinc setmanes de recerca.

Fitxa espectacle: http://lameva.barcelona.cat/grec/ca/espectacle/cuaderno-de-campo

Programa de mà