Comunicació Actualitat Notícies del MuseuJardí Botànic El Jardí Botànic amb la Caminada solidària Barcelona Magic Line 2018

El Jardí Botànic amb la Caminada solidària Barcelona Magic Line 2018

20 febrer 2018

La Magic Line és una mobilització solidària que organitza Sant Joan de Déu a favor de les persones més vulnerables.

L’esdeveniment central és una caminada per equips i no competitiva pels turons de Barcelona, que tindrà lloc el proper diumenge 25 de febrer de 2018. Durant els mesos previs, els equips participants es marquen un repte solidari i fan activitats de captació de fons per aconseguir-lo.

Els recorreguts de 10, 15, 20, 30 i 40km de la Magic Line a Barcelona comencen a Nou Barris, creuen Collserola i contemplen un descans a Montjuïc i una festa solidària a la plaça de la Catedral de Barcelona.

El Jardí Botànic hi col·labora obrint les seves portes als participants i oferint-los una visita gratuïta un altre dia durant el mes de març. Hauran de presentar a taquilles el  Passaturons (carnet reben a la sortida de la caminada).

Més informació: http://www.barcelonamagicline.org/ca