Comunicació Actualitat Notícies del MuseuGeneral Ja s’apropa la Nit dels Museus 2016

Ja s’apropa la Nit dels Museus 2016

10 maig 2016

El proper dissabte 21 de maig a les 19h del vespre, els museus no tanquen les portes: te les obren de franc i et conviden a conèixer les seves col·leccions d’una altra manera: de nit!

Estrena’t al Blau

Durant aquesta nit el Museu Blau ofereix a més a més l’entrada gratuïta a les seves exposicions i diverses activitats per gaudir de la nit:

De 19 a 1 h, Estrena’t al Blau!

Enguany celebrem la biodiversitat fent del Museu un refugi de formes de vida estranyes i fascinants. Vida que canta, dansa, volta i, a vegades, vola. Comptem amb la participació de diverses entitats artístiques i culturals del districte de Sant Martí i disposarem de foodtrucks a la plaça Leonardo da Vinci (davant del Museu).

De 21 a 22.30 h, Circ contemporani

La Central del Circ presenta Famara Pardo i Oriol Pita, de la companyia Estropicio, amb l’espectacle de Praxis, i la malabarista Dulce Duca amb Um belo dia. N’hi haurà dues sessions de cada espectacle. Dins del programa Creació & Museus que vincula museus i fàbriques de creació de Barcelona.

I, descobreix el segell amagat de la Col·lecció filatèlica Ramon Marull!

Més informació: Estrena’t al Blau

El Jardí Botànic reobre a la Nit dels Museus

També podràs gaudir de la nit al Jardí Botànic amb una programació molt especial sota la lluna i amb música:

A partir de les 19 h, visita autoguiada Endinsa’t de nit al Botànic
Recorregut a la claror de la lluna. Els Amics del Jardí us explicaran les característiques i les curiositats de l’entorn i us donaran uns materials perquè pugueu fer l’autodescoberta.

Quan es faci fosc, Observació d’estels. Contempleu el cel de primavera amb l’ajut de telescopis.

A les 21 i 23 h, Concert de jazz, a càrrec de la Free Time Band

Observacions: és imprescindible portar una llanterna!

Més informació: Nit de lluna plena amb música

La Nit dels Museus és una iniciativa del Consell d’Europa que enguany arriba a la dotzena edició i en què participen més de quatre mil museus de quaranta països europeus.

Enllaços relacionats:

Dia Internacional dels Museus
(Generalitat De Catalunya)
patrimoni.gencat.cat

Dia Internacional dels Museus
(Xarxa De Museus Locals de la Diputació de Barcelona)
museuslocals.diba.cat

La Nuit des Musées
(Ministeri De Cultura De França)
www.nuitdesmusees.fr