Comunicació Actualitat Notícies del MuseuMuseu de Ciències Naturals de Barcelona Estrenem nou canal: NatTV, el canal de televisió del Museu

Estrenem nou canal: NatTV, el canal de televisió del Museu

18 octubre 2021

Aquest nou canal neix a partir  d’observar la tendència de creixement en la producció de continguts digitals a nivell global i que la pandèmia ha accelerat de manera exponencial. Durant el confinament totes les estructures de relacions socials, de negoci, culturals i la societat en general, s’ha vehiculat amb molta força a l’entorn digital.

Els objectius que ens hem proposat amb aquest projecte són:

• Organitzar i concentrar els continguts audiovisuals del Museu en una sola plataforma ja que fins ara han estat disseminats en diversos canals, com ara : YouTube, Vimeo, instagram,… la qual cosa facilitarà la visibilitat i accessibilitat d’aquests continguts.
  • Posar en valor el patrimoni del Museu des d’altres mirades.
  • Retransmetre en directe des de NatTV les activitats i actes que organitzi el Museu.

El menú de NatTV està organitzat en diferents categories: destacats, novetats, els més vistos, etc. Hi trobareu continguts de diferents cicles i conferències com les ConversesNat, el Club dels llunàtics i llunàtiques, d’exposicions, de l’equip humà del museu i de com treballen, de les activitats dutes a terme amb diversos públics,…

Us convidem a descobrir el Museu des d’una nova mirada: http://nattv.museuciencies.cat/