Xarxa de Museus de Ciències Naturals de Catalunya

El NAT Qui som D'on som membres Xarxa de Museus de Ciències Naturals de Catalunya

La  Xarxa de Museus de Ciències Naturals de Catalunya (XMCNC) està integrada per 10 museus catalans: Museu Darder de Banyoles – Espai d’Interpretació de l’Estany, Museu de Ciències Naturals de Granollers, Museu d’Arenys de Mar, Museu del Ter, Museu de l’Institut Català de Paleontologia Miquel Crusafont, Museu d’Isona i Conca Dellà, Museu de Ciències Naturals de Barcelona, Museus de l’Institut Botànic de Barcelona, Museu d’Alcover i Museu de les Terres de l’Ebre. Entre tots custodien un patrimoni de més de 3.800.000 d’exemplars format per espècimens de geologia, paleontologia, botànica i zoologia, patrimoni que difonen i comparteixen amb la ciutadania a través d’uns actius programes d’activitat educativa i cultural. Els museus de la XMCNC, a més, es distingeixen per la realització d’una intensa tasca de recerca que ha donat lloc a la creació d’un coneixement de rellevància internacional.