Comunicació Actualitat Notícies del MuseuMuseu de Ciències Naturals de Barcelona El Museu coorganitza i acull el XXXVII Annual Meeting of the Will Henning Society

4 setembre 2018

Del 16 al 20 de setembre el Museu coorganitza i acll a a seva seu del Parc del Fòrum el XXXVII Annual Meeting of the Will Henning Society.

La Will Henning Society va ser fundada el 1980 amb l’objectiu de promoure el camp de la Sistemàtica Filogenètica. La idea d’Hennig que els grups d’organismes o tàxons siguin reconeguts i nomenats formalment només en els casos en què siguin entitats evolutivament reals  al principi era controvertit. Ara és l’enfocament predominant de la sistemàtica moderna.

La societat Hennig té un fort caràcter internacional. Es reuneix anualment i les reunions solen alternar-se entre Amèrica del Nord i la resta del món. Enguany, la Will Henning Society celebrarà el seu congrés anual a Barcelona i serà organitzat per la Universitat de Barcelona, el Centre de Regulació Genòmica, l’Institut de Biologia Evolutiva i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Per a més informació: https://www.hennig2018bcn.org/#welcome