Comunicació Actualitat Notícies del MuseuMuseu Blau El Museu Blau acull la reunió del grup C4

El Museu Blau acull la reunió del grup C4

4 maig 2017

El Museu de Ciències Naturals de Barcelona fa anys que és membre del Consell Català de la Comunicació Científica (C4). Des de l’any passat, Anna Omedes, directora del Museu n’és també vocal.

Avui el Museu Blau acull la reunió del Ple del consell i de l’Àgora. L’Àgora del C4 és un espai de debat i reflexió al voltant de la comunicació i la divulgació de la ciència.

El conseller de Cultura Santi Vila es reuneix avui amb el C4. En aquestes trobades els membres del C4 informen sobre els objectius del col·lectiu, fan les seves reivindicacions per fer més present la ciència en la societat.

El Consell Català de la Comunicació Científica (C4) és un fòrum permanent de professionals de diversos àmbits relacionats amb la ciència i la seva comunicació (recerca, divulgació, periodisme, museus, …) que té, entre els seus objectius, promoure el coneixement científic en la ciutadania i contribuir que la ciència sigui considerada part de la cultura, inspirant i generant impactes significatius que fomentin una opinió sòlida i un esperit crític de la ciutadania

El C4 vol ser un instrument de debat i reflexió a l’entorn de les diferents estratègies i iniciatives que cal endegar a Catalunya en el camp de la comunicació i divulgació científica.

Més informació:  www.cquatre.cat