Comunicació Actualitat Notícies del MuseuEstrena't al Museu Coneix la història de Leftovers, un grup de dansa fusió

Coneix la història de Leftovers, un grup de dansa fusió

15 maig 2019

Leftovers va començar fa 13 anys com un grup de dansa urbana. No obstant això, senten tanta passió per la dansa que no volen tancar les seves portes a cap estil. Per això es defineixen com un grup de dansa fusió i tots ells han estat formant-se en diferents disciplines. El seu objectiu és crear espectacles per a que la gent gaudeixi de la dansa i la senti més propera.

Per a La Nit dels Museus han estat creant una peça expressament i està inspirada en l’exposició temporal Som Natura. Es tracta d’una peça conceptual on volen expressar que l’ésser humà i la natura som un i ens hem de cuidar mútuament. Aquesta peça es titula Komorebi i el creador i coreògraf del grup ens ha explicat la seva definició: Komorebi és una paraula japonesa que defineix la llum del Sol que es filtra pels arbres al bosc. És per aquest motiu que els grans protagonistes de la seva actuació el proper dissabte 18 de maig seran la natura, l’esforç i la llum.

Companyia Leftlovers

Aquest grup de dansa fusió compost per amics i amigues, amb la seva actuació volen aconseguir transmetre un missatge d’esperança i volen mostrar l’ésser humà com a integrant de la natura oblidant la idea que a vegades tenim que som aliens a ella.

Vine a veure’ls i no et perdis aquesta experiència visual!

Si voleu conèixer les peces que ha creat Leftovers per transmetre les danses del món, podeu visitar la seva pàgina de Facebook i Instragram Leftoversdance.