Comunicació Actualitat Notícies del MuseuEstrena't al Museu Coneix la història de la Clémentine Télesfort i el Lisard Tranis

Coneix la història de la Clémentine Télesfort i el Lisard Tranis

16 maig 2019

La Clémentine Télesfort i el Lisard Tranis són dos ballarins de dansa contemporània que, entre altres estudis de dansa, van cursar un post-grau a Anglaterra. Des de ben petits han estat formant-se en dansa i adquirint nous coneixements. Actualment treballen independentment però s’han unit per mostrar-nos el seu talent i coneixement en aquesta actuació a la Nit dels Museus titulada “Efímer”.

Clémentine Télesfort i el Lisard Tranis

“Efímer” és una peça improvisada on les protagonistes seran les interaccions entre diferents organismes. Aquestes interaccions poden ser més complexes o menys i poden anar entrellaçant-se. Aquesta actuació única vol fer-nos reflexionar sobre què és efímer i el perquè.

El seu objectiu actuant a La Nit dels Museus és apropar l’art i la dansa a la gent i difondre’ls. És per això, que han volgut participar en aquest esdeveniment i creuen que és una bona oportunitat per aconseguir-ho. Com diu la Clémentine: “per a mi aquestes coses són molt importants. Fer art en un museu i no només als teatres” i com reafirma el Lisard: “això fa que l’art també es produeixi en llocs on la gent no espera trobar art”.