Comunicació Actualitat Notícies del MuseuMuseu de Ciències Naturals de Barcelona Comunicat

Comunicat

12 març 2020

El Museu de Ciències Naturals de Barcelona tanca de manera preventiva fins a nou avís totes les seves seus: la del Fòrum, el Jardí Botànic de Barcelona, el Jardí Botànic Històric i, les biblioteques i els serveis de consulta de col·leccions i documents del Castell dels Tres Dragons i el Museu Martorell.

Aquesta actuació forma part de les mesures adoptades per l’Ajuntament de Barcelona davant la #Covid19 orientades a contenir l’expansió del coronavirus i protegir els col·lectius vulnerables.

És el nostre desig retornar a l’activitat habitual al més aviat possible.

Agraïm la vostra col·laboració.

Recomanem seguir en tot moment les mesures establertes pel Departament de Salut Pública. Trobaràs tota la informació actualitzada al web de l’Agència de Salut Pública de Barcelona: