Comunicació Actualitat Notícies del MuseuEl llibre del mes Biofilia: el amor a la naturaleza o aquello que nos hace humanos

Biofilia: el amor a la naturaleza o aquello que nos hace humanos

28 setembre 2022

Biofilia: el amor a la naturaleza o aquello que nos hace humanos / Edward O. Wilson. Madrid: Errata naturae, 2021.  251p.  ISBN 9788417800574

Etimològicament, la biofilia seria l’amor per la vida. És el títol triat per Edward O. Wilson, biòleg i naturalista considerat un dels cent científics més importants de la història, per aquest recull de vivències, aquest ideari que avui presentem.

En cada un dels nous capítols, amb diferents entorns i protagonistes, demostra que el coneixement d’altres organismes fa que els valorem més i consegüentment, ens valorem més nosaltres mateixos. I ens alerta del nefast resultat de la pèrdua de diversitat i el canvi climàtic, tot vinculant-ho amb la cultura i la història de la humanitat.

Contacteu amb el Centre de Documentació del Museu per a la consulta i el préstec.