Comunicació Actualitat Notícies del MuseuMuseu de Ciències Naturals de Barcelona Estrenem canal a Ivoox

Estrenem canal a Ivoox

6 març 2020

Avui estrenem canal a la plataforma Ivoox, on penjarem podcasts i àudios de diverses activitats que es duen a terme al Museu.

Encentem el canal amb una magnífica taula rodona que va tenir lloc el passat dimecres 4 de març al Museu: Gènere: biologia o cultura?, en el marc del cicle d’activitats Primats, ciència i societat.

Aquesta taula rodona va comptar amb tres magnífiques dones expertes en aquest camp:

– Montserrat Colell Mimó, etòloga i primatòloga de la Universitat de Barcelona.
– Marta Iglesias Julios, neurocientífica, investigadora predoctoral en el programa de Neurociències de la Fundació Champalimaud de Lisboa.
– Sandra Lozano Rubio, historiadora, i arqueòloga per la Universitat Pompeu Fabra.
– Moderador: Jordi Serrallonga, professor d’Antropologia i Evolució Humana de la Universitat Oberta de Catalunya i col•laborador del Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

La podeu escoltar en el següent enllaç: