Comunicació Actualitat Notícies del MuseuMuseu Blau Estrenem noves activitats a l’exposició Planeta Vida

Estrenem noves activitats a l’exposició Planeta Vida

5 abril 2016

A partir del proper diumenge 10 d’abril iniciem un nou cicle d’activitats pel públic general anomenat “Visites temàtiques a l’exposició de referència Planeta Vida“.

Cada 2on diumenge de mes a les 12h, tothom qui ho desitgi podrà fer una visita guiada de la mà d’un conservador del Museu per l’exposició Planeta Vida.

Aquestes activitats han estat creades i seran impartides pels conservadors i tècnics del Museu amb l’objectiu d’apropar el patrimoni que s’amaga darrere les vitrines, de tota la gestió i tasques de preservació que hi ha al darrere, dels projectes associats i dels valor històric, científic i social que representa. Què millor que t’ho expliquin i mostrin els qui treballen amb aquest patrimoni!

Totes les visites tindran una durada aproximada d’1 hora i seran gratuïtes (dins del preu de l’entrada a l’exposició Planeta Vida). Tindran una capacitat de 25 places.  La reserva es farà presencialment el mateix dia de l’activitat, a les taquilles del Museu Blau.

El proper diumenge 10 d’abril comencem amb:

El fons de la col·lecció del Museu

Observant els exemplars zoològics de les vitrines ens adonem de la diversitat de materials: pells, ossos, conquilles, animals sencers…. I també d’altres tipus de diversitats: invertebrats o vertebrats, cries o adults, femelles o mascles. Ens endinsarem en la part menys visible del museu, els laboratoris, els magatzems i la feina que s’hi fa per a conservar una col·lecció gran i completa d’animals.

A càrrec d’Eulàlia García Franquesa, cap de col·leccions del Museu.

Lloc: Exposició Planeta Vida del Museu Blau

Més informació: agenda del museu