Comunicació Actualitat Notícies del MuseuEl llibre del mes 25 gramos de felicidad

25 gramos de felicidad

11 novembre 2021

25 gramos de felicidad: cómo un pequeño erizo puede cambiarte la vida / Massimo Vacchetta; Antonella Tomaselli. Barcelona: Kitsune Books, 2018. 184 p. ISBN 9788416788231

Et pot canviar la vida un petit eriçó? Amb aquesta pregunta comença la història real de Massimo Vaccheta, un veterinari acostumat a treballar amb bestiar boví. Quan un amic li demana cuidar-la, la Ninna té només uns dies de vida i pesa 25 grams. De la seva trobada amb el Massimo depèn el seu futur per sobreviure.

Aquesta experiència narrada en primera persona per l’autor, ens explica el significat simbòlic d’una relació que arriba a ser molt important a la seva vida. Amb la Ninna l’autor aprèn a conèixer-se a si mateix, a connectar-se amb les seves emocions i a entendre amb profunditat la seva estima pels animals. Una commovedora història que transmet un bonic missatge d’amor i solidaritat tan necessari avui dia.

Massimo Vaccheta (1967) viu a Novello, Itàlia. És veterinari des de fa més de vint-i-cinc anys i és el fundador del Centre de Recuperació d’Eriçons La Ninna, a la província de Cúneo. El seu llibre “25 grams de felicitat” s’ha convertit en un best seller i s’ha traduït a més de quinze idiomes.

Aquest llibre el trobareu a la Mediateca del Museu, el podeu consultar allà i també demanar-lo en préstec.