Sagrada Familia: pedres del temple, roques del temps

Museu de Zoologia
Abril 2002

Aquesta exposició s’emmarca dins dels actes de l’any Gaudí. Presenta una col·lecció de les diferents roques que es van emprar originalment i les que s’estan emprant actualment en la construcció del temple. Cada mostra de roca consta d’un bloc tallat (en brut i polit) i de la seva làmina prima presentada mitjançant una fotomicrografia a gran format, a més d’un text descriptiu amb les principals característiques petrogràfiques de l’exemplar. L’exposició es complementa amb fotografies i plànols de les parts del Temple construïts amb aquests materials.

Làmines primes de les roques del Temple

Col·laboren: Servei de Làmina Prima de la Divisió III de la Universitat de Barcelona (en la preparació de roques) i R. Navarro, V. Planella i J. A. Samper (Fotomicrografia).

Dates:
Abril 2002
Lloc:
Museu de Ciències Naturals de la Ciutadella (Edifici de Geologia)
Coproducció:
Museu de Ciències Naturals de la Ciutadella / Junta Constructora del Temple de la Sagrada Família

Exposicions en curs