Sagrada Familia: pedres del temple, roques del temps

Museu de Zoologia Abril 2002

Visitan's ExposicionsExposicions temporalsAnteriors Sagrada Familia: pedres del temple, roques del temps

Aquesta exposició s’emmarca dins dels actes de l’any Gaudí. Presenta una col·lecció de les diferents roques que es van emprar originalment i les que s’estan emprant actualment en la construcció del temple. Cada mostra de roca consta d’un bloc tallat (en brut i polit) i de la seva làmina prima presentada mitjançant una fotomicrografia a gran format, a més d’un text descriptiu amb les principals característiques petrogràfiques de l’exemplar. L’exposició es complementa amb fotografies i plànols de les parts del Temple construïts amb aquests materials.

Làmines primes de les roques del Temple

Col·laboren: Servei de Làmina Prima de la Divisió III de la Universitat de Barcelona (en la preparació de roques) i R. Navarro, V. Planella i J. A. Samper (Fotomicrografia).

Dates:
Abril 2002
Lloc:
Museu de Ciències Naturals de la Ciutadella (Edifici de Geologia)