Visita temàtica, de la mà del conservador

Joan Carles Senar ens explicarà la part expositiva del comportament animal i ho vincularà amb la recerca en aus.

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats Visita temàtica, de la mà del conservador

Diumenge 11 de setembre de 2016
De 12 a 13 h
1 hora
Públic general, a partir de 10 anys
Itinerari guiat
Activitat gratuïta inclosa dins del preu de l'entrada a l'exposició Planeta Vida
Places limitades (25 persones). La reserva es fa presencialment el mateix dia de l'activitat, a les taquilles del Museu Blau.

El comissari de l’Illa de la ciència (exposició Planeta Vida) sobre comportament animal, ens explica quins criteris es fan servir per crear aquest part de l’exposició i ho vincularà als projectes de recerca en aus.

A càrrec Joan Carles Senar, cap de recerca i publicacions del Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

2016-09-11_visites_tematiques_comportament_animal_interior

L’exposició als metalls pesants fa que es redueixi la vistositat de les taques de color dels mascles de la mallerenga carbonera (Parus major), la qual cosa els fa menys atractius per a les femelles. Imatge de Marta Berrocal

Aquest recorregut temàtic s’emmarca dins del cicle de Visites temàtiques a l’exposició de referència Planeta Vida.

És un viatge a l’interior del Museu, on un conservador/a de l’àrea científica del Museu explica quin és el patrimoni i la feina que hi ha darrere de les vitrines.

Aquestes visites es duen a terme el 2n diumenge de cada mes, de 12 a 13 h.

Properes visites temàtiques:

09-10-2016. Glòria Masó, conservadora d’artròpodes del Museu de Ciències Naturals de Barcelona. Recerca en biologia subterrània (la fauna cavernícola al Museu).

13-11-2016. Berta Caballero, conservadora d’artròpodes del Museu de Ciències Naturals de Barcelona. La col·lecció d’artròpodes del Museu.

• Des de 25-04-2024
  • Fins a 25-04-2024