Comunicació Actualitat Notícies del MuseuMuseu de Ciències Naturals de Barcelona El Museu se suma a la campanya Connecta’t al Blau

El Museu se suma a la campanya Connecta’t al Blau

5 abril 2022

Com en edicions anteriors el Museu se suma a la  a la Campanya Connecta’t al Blau amb motiu del Dia Mundial de Conscienciació sobre l’Autisme, 2 d’abril, amb dues activitats solidàries dirigides a famílies sòcies de l’associació Aprenem Autisme.

Niu de Ciència familiar

Activitat en família per descobrir el museu de forma diferent! Quins relats s’amaguen darrera dels materials naturals?

En exclusiva per a famílies sòcies d’Aprenem Autisme amb fills/es de 5 a 9 anys.

Data:
9 d’abril de 10.00h a 10.30h
30 d’abril de 10.00h a 10.30h

Informació:
4 nuclis familiars i 4 persones màxim per nucli en cada torn.

Preu entrades famílies Aprenem Autisme:
4€ per persona i persona amb autisme gratuït.

Durada:
30 minuts aprox.

Reserves: info.aprenem@gmail.com

Visita exposició Bebès animals

L’exposició submergeix els infants de 3 a 8 anys i les seves famílies en el món fascinant dels bebès animals, des que neixen fins que s’independitzen. L’objectiu de la mostra és iniciar els més petits en nocions senzilles de la biologia i el comportament animal i convidar-los a comparar-s’hi per prendre consciència del seu propi desenvolupament.

Amb una museografia de colors vius i amb materials acollidors, l’exposició es presenta com un terreny d’aventures amb nombrosos jocs corporals, sensorials i activitats multimèdia que conviden a tocar, sentir, imitar, observar, emocionar-se i meravellar-se amb les bebès animals.