Comunicació Actualitat Notícies del MuseuEl llibre del mes Tres llibres-e per al mes de febrer

Tres llibres-e per al mes de febrer

18 febrer 2021

Quan el març de l’any passat van començar a aparèixer notícies a tots els mitjans sobre un virus que feia emmalaltir moltes persones arreu del món, poques pensàvem que això formaria part de les nostra quotidianitat durant tant de temps. A la nostra mainada aquest fet els ha afectat de diferents maneres, els pot haver creat inseguretat, incertesa, potser fins i tot temor. I els adults que estem al seu costat ens hem basquejat per fer-los la vida fàcil. Però, ens n’hem sortit?

El Llibre del Mes d’aquest febrer va per aquest camí, no és un, sinó tres, i no cal que us desplaceu per llegir-los.

Es tracta d’aquests tres llibres, deliciosos però del tot rigorosos i altament recomanables que es proposen explicar, el primer directament i els altres a través de contes, què és el coronavirus, com es propaga, les conseqüències i la manera de combatre’l.

• Coronavirus: un llibre per a nens i nenes

Si el voleu llegir en castellà: Coronavius: un libro para niños y niñas

• JUNTS A CASA! Els dies del coronavirus, el llibre solidari de l’Agus i els monstres

Si el voleu llegir en castellà: ¡JUNTOS EN CASA! Los días del coronavirus, el libro solidario de Agus y los monstruos