Comunicació Actualitat Notícies del MuseuEl llibre del mes Un milió d’ostres dalt de la muntanya

Un milió d’ostres dalt de la muntanya

7 febrer 2020

Les companyes del Centre de Documentació us recomanen la lectura d’aquest llibre:

Nogués, Alex; Asiain Lora, Miren. “Un milió d’ostres dalt de la muntanya”. Barcelona: Flamboyant, 2019. 40p. ISBN 978-84-17749-36-1

La teva filla, nét, neboda… té entre sis i deu anys i li agrada la natura? És d’aquelles que no paren d’ajupir-se per collir fulles, pedres, cargols…? Que tot ho pregunta? Si és així, regala-li aquest llibre, li encantarà.

De manera planera i divertida ens explica què són els fòssils i per què es troben enterrats a més o menys profunditat. O per què, per exemple, podem trobar ostres al cim d’una muntanya. Un viatge fascinant per la història geològica del nostre planeta.

L’autor, Alex Nogués, és escriptor i geòleg especialitzat en paleontologia i aigües subterrànies i la il·lustradora, Miren Asiain, ha exposat la seva obra per molts indrets del món com Xina, Japó, Espanya, Mèxic, Nova York…