Comunicació Actualitat Notícies del MuseuJardí Botànic Compte enrere per la Festa de la Primavera: Planta’t al Botànic

Compte enrere per la Festa de la Primavera: Planta’t al Botànic

3 maig 2018

El  proper diumenge 13 de maig,  la gran Festa de la Primavera  Planta’t al Botànic! torna al Jardí Botànic de Barcelona per celebrar l’arribada d’aquesta estació tan especial.

La festa d’enguany convida a descobrir com es reprodueixen les plantes. Al llarg de la jornada es realitzaran un munt d’activitats per a tots els públics:

• Construcció d’un hotel d’abelles
  • Narració de contes
  • Exposició de bonsais
  • Mostra finalistes concurs de Planta’t a Planta’t
  • Jugatecambiental
  • Taller d’il·lustració científica
  • Narcissus i orquídies: observem i dibuixem
  • Gran plantació amb més de 500 plantes
  • Gimcana popular
  • Festa de cloenda, amb la Tresca i la Verdesca
  • Servei de food trucks

A partir de les 9.30 h, hi haurà un bus llançadora des de plaça d’Espanya per facilitar l’accés a tots els assistents a la Festa. Podeu consultar en detall tot el programa i el plànol del jardí en aquest enllaç.

Us recordem que de 10 a 14h tindrà lloc la mostra fotogràfica dels 10 finalistes del Concurs de Fotografia “De Planta’t a Planta’t” on el públic que visiti l’exposició durant el matí podrà votar la fotografia finalista que els agradi més. A les 13.30h sabrem qui és el/la guanyador/a del concurs per votació popular.

Us esperem a tots/es el proper 13 de maig al Jardí Botànic de Barcelona.