Comunicació Actualitat Notícies del MuseuProximitat El Museu a la presentació del Pla de Barris Besòs-Maresme

El Museu a la presentació del Pla de Barris Besòs-Maresme

17 setembre 2017

El Museu participa en la presentació del Pla de Barris del Besòs-Maresme.

Des de l’any 2011 el Museu treballa per tal que els veïns més propers puguin fer-se l’euipament del Museu al Parc del Fòrum, com un equipament seu, i tenir-lo com a referent no només com a museu, sinó també com a espai públic al servei de diferents usos com a ciutadans, amb diferents accions específiques dutes a terme al llarg d’aquests anys.

Per això seguim treballant i participem del Pla de Barris del Besòs-Maresme. Divendres passat 15 de setembre vam participar en la presentació del Pla de Barris del Besòs-Maresme. Us seguirem informant de les accions i activitats concretes que durem a terme.

Apostem pels veïns, pel treball comunitari, per la cultura de proximitat. Fem xarxa!